Creative Director
Projektant, dyrektor artystyczny i kreatywny z ponad 25-letnim doświadczeniem w tworzeniu systemów informacji wizualnej, interfejsów internetowych i aplikacji. Kieruje multidyscyplinarnym zespołem kreacji, projektantów UX, UI i motion design.
Odpowiedzialny za rozwój cyfrowej innowacji i automatyzacji. Wcześniej związany z 180heartbeats/Jung von Matt oraz Isobar. Współpracował z wieloma globalnymi markami takimi jak Nike, Unilever, Google, P&G, Reckitt, Alcon, BP, Volvo, Huawei czy Microsoft. Odpowiada za projekty nagradzane na festiwalach Cannes Lion, Clio, Eurobest m.in. w kategoriach Digital Craft i Webdesign Craft.
Jego pasją jest projektowanie różnorodnych systemów wizualnych odpowiadających na zróżnicowane potrzeby odbiorców. Dzięki kreatywności łączy możliwości technologiczne z potrzebami biznesu.
Związany również z Uniwersytetem SWPS, gdzie prowadzi zajęcia Digital Design na których zachęca do projektowania z uwzględnieniem doświadczenia w świecie cyfrowym między innymi w VR i Metaverse.